måndag 19 mars 2018

Promenad till Liljevalchs vårsalong

Vi tog en långpromenad till Liljevalchs vårsalong, som har flyttat tillbaka till sina nyrenoverade lokaler på Djurgården. Solen strålade och värmde stundtals och det kändes som vår, men andra stunder kom det isande kalla vindar från havet! Men det var en fin dag. Själva utställningen bjöd på en väldigt blandad kompott. Jag kan nog sammanfatta det med att det knappt fanns någonting som jag själv skulle vilja ha i min lägenhet...


















Sånt här blir jag ju inte så jätteimponerad av



Katarina kyrka och Kastellet



Tar med ett par bilder från när Nike var i Nyköping och hälsade på sin gammel gammelfarmor (min farmor). Och min farmor fick träffa sitt barnbarns barnbarn. Ganska hisnande!
Foto:Cathérine E




Inga kommentarer: