fredag 31 december 2010

Nyårsafton 2010

Snart dags att knata iväg till Anders och Caroline för att äta god mat, dricka vin, drinkar och röka cigarr i dessa synnerligen trevliga människors sällskap. Anders har blivit en passionerad och duktig hemmakock och jag är spänd på vad han har hittat på för smaskens meny idag. Hans senaste passion är att göra drinkar med krossad is, så det kan bli en rätt blöt afton... Jag tror att han blev inspirerad i somras när vi stötte på dem nere i hamnen en kväll när vi varit ute och ätit med E och A och egentligen var på väg hem. Men vi slog följe med Anders och Caroline till Sjökrogen istället och där utbröt ett testande av olika drinkar av sällan skådat slag!

Jag rastade kameran lite idag när jag var ute med Stina.


Detta är en RIKSTELEFON, man kan alltså ringa vartsomhelst i hela Sverige från den. Otroligt hur långt tekniken kommit!

När det här snöhänget släpper så kommer jag förmodligen vara under det, på väg in i bilen.

Om ni söker Sigge så hittar ni honom antagligen i trappen...


 Gott nytt år på er!

Inga kommentarer: